Retningslinjer for refusjon og retur

Vår refusjons- og returpolicy varer i 14 dager etter mottatt vare. Hvis det har gått mer enn 14 dager siden du har mottar varen ditt, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte.

For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i originalemballasjen

Flere typer varer er unntatt fra å bli returnert. Bedervelige varer som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi godtar heller ikke produkter som er intim- eller sanitærvarer, farlige materialer eller brennbare væsker eller gasser.

Ytterligere ikke-returbare varer:

  • Gavekort
  • Nedlastbare programvareprodukter
  • Noen helse- og personlig pleieartikler

For å fullføre returen trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis.

Vennligst ikke send kjøpet tilbake til produsenten.

Det er visse situasjoner der bare delvise refusjoner gis:

  • Bok med tydelige tegn på bruk
  • Eventuelle varen er ikke i sin opprinnelige stand, er skadet eller mangler deler av årsaker som ikke skyldes vår feil.
  • Enhver vare som returneres mer enn 14 dager etter levering

Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen din.

Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli tilbakeført på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.

Sene eller manglende refusjoner

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.

Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt. Det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.

Kontakt deretter banken din. Det er ofte noe behandlingstid før en refusjon bokføres.

Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, vennligst kontakt oss på kundeservice.

Salgsvarer

Kun varer med ordinær pris kan refunderes. Salgsvarer kan ikke refunderes.

Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den mot samme vare, send varen til:  Åbyfaret 166, 1392 Vettre.

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of Hvis varen ble merket som en gave da den ble kjøpt og sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt tilsvarende verdien av returen. Når den returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.

Hvis varen ikke ble merket som gave da den ble kjøpt, eller gavegiveren fikk bestillingen sendt til seg selv for å gi deg senere, sender vi en refusjon til gavegiveren, og de vil finne ut om returen din.

For å returnere produktet, bør du sende produktet til: Professor c/o stadium, Åbyfaret 166, 1392 Vettre

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før bytteproduktet ditt når deg, variere.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta den returnerte varen din.

Gå til kundeservice for spørsmål relatert til returer og tilbakebetalinger.